2013. február 26., kedd

Attól még.......

....., hogy nem írok, dolgozom ezerrel! Jolimama jóvoltából lett minta a zsinóros "üzletemhez". Tegnap délután sierült annyira kinagyítani a rajzot, hogy most már tetszik az eredmény. Így este gyorsan el is kezdtem a zsinórt horgolni. Vettem hozzá hozzá fonalat aztán itthon rájöttem, hogy nem kellett volna. Na, mindegy így nem fehér lesz, hanem ekrü. Nekem jobban is tetszik.
Itt az elő 30 cm. Nagyon sok kell még de a lelkesedés megvan hozzá.
Őt fogom meghorgolni. Remélem az enyém is szép lesz.


Pihenés kép viszont vaterázni szoktam. Néha találni kincseket. Most már figyelni kell az árakat de még mindig vannak olyanok,akik nem tudják mi is van a birtokukban. Vagy csak mindenkinek más az értékes?

Gyönyörűséges lenvászon terítőm azt hiszem 2x1,5 méteres. Nagyon nagy. Már csak erő kell hozzá, hogy ki is merjem tenni.
Ugye, hogy ugye?  :))
És itt egy csupor. Aludt tejnek. Egy ilyenből sokkal jobb enni még akkor is, ha annyira nem szeretem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz abban biztos vagyok és csak bátorság, én imádom az aludt tejet abban a bizonyos T betűs bevásárlóközpontban lehet is kapni házit és én is csak csuporból szeressem enni:)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsian várom az eredményt:-)

    Nekem az ekrü jobban is tetszik:-)

    VálaszTörlés