2013. április 16., kedd

Elkalandoztam

Egy kicsit elkalandoztam és vettem fonalat mert nagyon akartam kötni. Shalom kardigánt!
El is rohangáltam fonalat venni,

gondoltam 40dkg elég lesz.
Három napja nem csinálok mást csak kötök, átszámolok, bontok.
Ma elkészült,
és nem tetszik. 35dkg ment bele. Nem az a bajom, hogy nem egyenletes,
mert gőzöléssel csuda dolgokat lehet művelni (tapasztaltam).
Hanem mikor felvettem, egy öregasszony voltam benne.
Csak azt nem tudom, hogy a színe nem volt jó választás, vagy a mintája?
De lehet, hogy nekem is olyan "marhavastag" fonalat kellett volna vennem?

6 megjegyzés:

  1. Csodállak,hogy ilyen szépséget kötöttél!!!!!
    Úgy tudnánk meggyőződni a dologról,mert lehet,hogy jól áll, ha felvennéd és valaki lefotózna benne és megmutatnád nekünk.Ígérem,hogy őszinte leszek és megmondom,ha nem áll jól!

    VálaszTörlés
  2. Áááááá..........! Lóg rajtam mint egy agyon mosott rongy. Nincs tartása az a baj. De most hirtelen azt se tudom, mit lehetne csinálni ebből a fonalból.
    Legfőbb probléma az,hogy megint gondolkodás nélkül ugrottam neki. Pedig mostanában már nem is vagyok ilyen.
    Fényképezni,azt nem szeretnék mert ijesztő látvány volt. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet,hogy nagyobb méretűt kötöttél?Pedig mennyit dolgoztál vele!Nem próbálod eladni?

      Törlés
  3. Annyit változtattam,hogy 3-as tű helyett -ami a fonalhoz írva van- 4-sel kötöttem de nem gondoltam,hogy gondot jelenthet mert elég szorosan kötök. Nem adom el mert nagyon csúnya. Ha már nem haragszom rá annyira,lebontom. Most nem akarom látni se.

    VálaszTörlés
  4. Hátha még meg is kedveled. Pedig szép, kár lenne bontani.

    VálaszTörlés