2013. április 3., szerda

Gondolkodó üzemmód

Nagyon régen jelentkeztem (magamhoz képest). Mondhatnám, hogy a Húsvét meg a munka, meg esetleg a tavaszi fáradtság, de nem. Egyszerűen csak lusta voltam. Jobban mondva elment a kedvem.
Ez a terítő egy orosz nyelvű Anna újságból való és nincs minden oldala meg olyan nagyban, hogy jó legyen. De mint kiderült, mindegy is. A virág szirmai hivatalosan nem is így vannak kitöltve.
 Meg azt hiszem nem is tölti ki eléggé, de egy hét próbálkozás, gondolkodás után feladtam. És ilyen lett. Ez azon az oldalon van, amit nem tudok sehonnan leszedni jó felbontásban.
Bal oldalon az a kis levélke (van belőle négy) viszont olyan mint, ahogy az elő van írva.
Ennyi lett kész ez alatt a hosszú idő alatt de most megint átmegyek gondolkodóba mert a széle minta jön. Nagyon jól láthatóan megvan a rajz, mégis ülni fogok fölötte napokig.
Lehet, hogy az agyam fordítva lett össze rakva? Ilyenkor mindig eszembe jut anyukám aki állítja, hogy nem úgy gondolkozom mint mások.
Szóval, ha 1-2 hétig megint nem hallani rólam semmit akkor legyen előttetek az a kép ahogy jövök, megyek, görcsölök. Terítő itt van előttem néha ránézek, leülök a gép elé nézem a rajzot és még nem tudom hány újság, könyv kinyitva zsinóros mintáknál. Agyam meg várja az isteni szikrát.

3 megjegyzés:

  1. Biztos vagyok benne, hogy szépségeset fogsz csinálni ebből is:-) Kitartás, a végső eredmény megéri!

    Ezt a mintát nem találtam, de talán ezen a linken lesz segítség a gondolkodáshoz, meg az újabb ötletekhez.
    http://www.liveinternet.ru/tags/%F0%F3%EC%FB%ED%F1%EA%EE%E5+%EA%F0%F3%E6%E5%E2%EE/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.liveinternet.ru/users/3824100/post160748415

      https://picasaweb.google.com/108641235398067841531/hUWjQJ?noredirect=1#

      Jó keresgélést:-)

      Törlés
  2. Mintha magamról olvasnék....
    Nekem már most tetszik, a virágszirmok szépségesek! látom bennük a sok-sok munkát!
    valami hasonlót kreálok, amolyan kardigánfélét, horgolt virágokból és levelekből...hónapok óta! várom az ihletet :) tudom magamról, hogy egyszercsak nekifutok, és abba se hagyom, míg kész nem lesz. De addig...

    VálaszTörlés