2013. augusztus 11., vasárnap

Foltozzunk

Az úgy kezdődött, hogy előkerült egy (azt hiszem 23 éves) paplanhuzat. Majdnem felhúztam de egy kis bibit vettem észre.


Nem nagy probléma, de mégis csak látszik. Gyorsan turkáltam a rongyaim közt foltnak valót, kézzel be is szegtem.


Apró öltésekkel rávarrtam a huzatra. De mivel most hímezhetnékem van, nem hagyhattam így.
Kellett rá valami minta.


Kipróbáltam a francia csomóöltést, 


meg a tollöltésre hasonlító öltéseket is.


Közben még előkerült egy lyuk, arra is hímeztem egy "margarétagerberát".


És el is készült az egyedi foltos huzat. Pont az alsó harmad közepén van a minta. Olyan jó az anyaga, ilyet ma már nem is látok (vagy rossz helyen keresgélek) ezért eldobni nem lehet. 

És most vissza kéne ülni a befejezetlenségekhez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése