2015. január 2., péntek

2015.

Kezdjük az évet valami kis könnyű, hamar elkészíthető darabbal.
Múltkori pótlás nagyon megtetszett, gondoltam nekem is kell ilyen (csakis a minta miatt). Egy kicsit átgondolva


fehér 35mm,


és kék 30mm.
Nem egyeznek az előzővel mert ezeknek az első körre, félráhajtásos pálcákat horgoltam. Így egy kicsit kisebbek.


Nem karikát tettem, hanem szerelőpálcát meg gyöngyöt, 


mert így állnak jól felvéve.
Ja, és 1,00-ás tű helyett, 0,60-al horgoltam. Kék az Anchor 20-as, a fehér meg Piroska.


Keményítve, vasalva várják (velem együtt) az idő tavasziasabbra fordulását.

4 megjegyzés:

  1. Csinos leszel:-) Jöjjön a tavasz!

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek!!!!!
    nekem sajnos nem állnak jól a nagyobb fülik.
    Jó horgolni,de engem most a xszemezés sodort magával.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Lényeg,hogy valamit csináljunk amihez tű vagy fonal kell. Az olyan megnyugtató. :-)

      Törlés