2015. április 18., szombat

Gondolat ébresztő......

..,hogy esetleg le kell zárnom ezt a blogot. Nincs baj csak egyszerűen nem látom a képeket (akkor mégis baj van).
Megpróbálkozom az utóbb idő termését feltölteni és ha nem jelennek meg, újra gondolom a jövőt.


Ő azért mert még mindig kell. 13kg-ból már elkészült 7, és még a fele rongy megvan. Jó bolt volt.  :-)



Életem második kosara. Már tetszik de még nagyon sokat kell tanulni.


Ez az adag pogácsa meg azért került ide, mert az első saját termésű medvehagyma van benne.

Foly. köv.
Itt vagy máshol.

4 megjegyzés:

  1. Micsoda szépségeket alkottál és nem a könnyebb műfajból.Rongyszőnyeg hozzám is mindig jöhet.Régen tanultam szőni,de nem bírok ennyi felé ,így gyönyörködöm.
    Ó,kosarak!!!! Csodaszépek! Nehéz munka,hallottam róla.
    Örülök,mert a kertemben szaporodik a medvehagyma,igaz,még nem szedtem belőle,pedig talán lehetne.Meg kéne kóstolni a saját termést.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még mennyi mindent ki akarok próbálni!
      Kosár meg a rongyszőnyeg örök szerelem marad. Medvehagymát úgy mertem szedni én is,hogy már jön a virágja. Így már biztos,hogy ő az. :-)

      Törlés
  2. Egyben mindenhez:)

    Bármilyen technikát elkezdesz, tökéletes minden:-)
    Sajnos, a képek nagy részét nem látom, fogalmam sincs, mi lehet az oka.
    Csak nehogy bezárd, volt már ilyen, aztán egyszer csak megjelentek a képek is.
    Lehet, hogy az sem mindegy, honnan töltöd fel. Sajátgépről, vagy képtárból.

    VálaszTörlés
  3. Én már várom, mikor lesz rece:-)))

    Én csak a sajátgépről töltök fel. Ma nem néztem még, de tegnapig minden képem látszik Egy próbát megér:-)

    VálaszTörlés