2015. augusztus 30., vasárnap

Piac

Piacoztam én is. Ma eljutottunk Veszprémbe. Már régebben beszéltünk róla, hogy egyszer megnézzük. Nem bántam meg.
Hát ott aztán tényleg van minden.


Angol jelenetes tányérok, mellettük szebbnél szebb porcelánok.



Nagy meglepetésemre láttam rokkát, hármat is. Ez itt egy díszes, aztán volt gazdagon faragott használható, és láttam olyat is amivel vastag fonalat fonalat fonnak.



Őt megvettem egy társával együtt. Nagyon piszkosak, de nagyon szépek. És, lehetett alkudni.
Mindent egybe vetve: Nem gondoltam, hogy ennyi ember lesz. Itt aztán tényleg lehet venni mindent. Árusok sokkal emberibbek mint mifelénk. Szóba állnak velünk.   :-))
Babákat majd mutatom, de ennek a pizsisnek kéne egy délutáni teázós ( amolyan 1900-as ) ruhácska is.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is ez a legjobb piac . De legutóbb nagyon nagy volt a tömeg ,én pedig célirányosan kerestem,ami roppant fárasztó volt és ki volt számítva az időm,ami szintén nem tesz jót a bolhapiacozásnak.
    Majd megmutatod,hogy miket vettél? - ha lehet.:)

    VálaszTörlés
  2. Igazából csak a kíváncsiság hajtott, olyan fél éve beszéltünk róla először. Rendbe hozás után mutatom a szerzeményeim. :-)

    VálaszTörlés