2015. augusztus 9., vasárnap

Sokkoló

Barokk Esküvő, Győr
Gondolom sokaknak ismerős. Na de nem is ez a lényeg, hanem amit ott láttam.
Gyöngyhorgolásos nyakláncok, karkötők, fülbevalók.
Nagyon szép munkákat árultak egy sátornál. De nem gondoltam volna, hogy ezeket ilyen drágán lehet adni. Vagyis nem gondoltam eddig semmit az árakról.
SOKKOLT

Pont a héten kezdtem el egy nyakláncot ezzel a technikával. Karkötő lett belőle, mert horgolás közben láttam meg, hogy nem egy színű a gyöngy. Hiába ez "csak" cseh kása.


Mikor még nyakláncról volt szó.


Itt látszik, hogy ami olcsó, nem mindig szép. Elég egyenletlen, így még nem jártam.


Azért szép lehetett volna.


Osztottam, szoroztam. Lett egy rózsaszín karkötőm. Tetszik de bosszant, hogy nem egyezett a másik zacskó gyöngy színe.
Már megint a saját káromon tanultam.
Legközelebb csak japán gyöngyöt vásárolok, és inkább többet egyszerre, mint kevesebbet.

Vissza gondolva. Amennyi meló volt vele lehet, hogy nem is kértek értük sokat annál a sátornál.

4 megjegyzés:

  1. Sajna jártam már így japán delicával is.
    Enyhén a guta ütögetett.
    Mikor megkérdeztem miért, közölték, hogy ők azt nem nézegetik.
    Azért így is szép!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, bravó! Pedig azt hittem az még megbízható.
      Köszönöm,hogy szóltál. Nincs más hátra, mint figyelni azt is. :-)

      Törlés
  2. Csodaszép!!!!! Fogalmam sem volt,hogy ezt horgolva kell csinálni.Én gyönyörűnek találom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet ilyet fűzni is de azt még nem próbáltam. :-)
      Örülök, ha tetszik de a "gyerek betegségek" látszanak rajta.

      Törlés